niedziela, 1 lutego 2015

Pastelowo + nabór do DT PWC

Witam;)
Znów mam to szczęście że poprowadzę kolejne wyzwanie...;)
W tym tygodniu będzie pastelowo;)


Możecie wykonać dowolną pracę ale musi spełniać dwa warunki..w pracy muszą pojawić się kolory pastelowe i....przeszycia;) 


Mam nadzieję że się podoba?:)

Takie prace przygotowała nasza ekipa;)


Klarysa



Anniko

Szafran


Kwiat_wisni7


Na zrobienie swoich praca macie czas do soboty do północy;)
Miłej zabawy ;)

_____________________________

Jeszcze jedna informacja!

Szukamy nowych koleżanek do Projektu Wagi Ciężkiej!
Trochę nas już znacie i pewnie już wiecie na czym polega nasz blog,
ale jeśli nie, to tłumaczymy: my projektantki, próbujemy zrzucić nadprogramowe kilogramy
(zdrowymi sposobami oczywiście!) i co tydzień wyłaniamy między sobą zwyciężczynię - 
ta która w danym tygodniu schudnie najwięcej narzuca reszcie wyzwanie scrapowe.
My robimy swoje prace i wtedy czas na Was - macie tydzień
na zrobienieswojej pracy na wyzwanie.
Oczywiście tylko my projektantki się odchudzamy,
a w wyzwaniach udział wziąć mogą wszyscy!
W kazdym razie - szukamy nowej krwi!

Może ktoś z Was ma potrzebę/ochotę, żeby zrzucić nadprogramowe kilogramy,
ale nie ma motywacji?
Oczywiście mamy tu na myśli prawdziwe zmagania (tak od 10kg w górę),
 bo inaczej nie zostaniecie z nami długo :)
Udział w naszym projekcie to też dodatkowy kop do scrapowania,
 bo co tydzień trzeba coś zrobić!
Jeśli więc macie ochotę zostać częścią naszego zespołu
 to czekamy na maile do soboty 14 lutego na adres annikowo[małpa]yahoo.com


7 komentarzy:

  1. Ehh chciałabym się z Wami pobawić, ale w moim przypadku zrzucenie ponad 10 kg to po pierwsze mało możliwe, a po drugie to taki max żeby nie doprowadzić się do choroby ;)
    Jednak Waszym cudownym pracom się przyglądam i w wyzwaniu chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy serdecznie do naszych wyzawan...super że nasze prace Ci sie podobają;)

      Usuń
  2. Hmm, za poprzednim razem zamierzałam się zgłosić.Ale nie wiem ile WAŻĘ. Nie mam wagi i mieć nie zamierzam, chudnąć chcę na centymetry, to by chyba było niemiarodajne jeśli chodzi o wyłanianie zwyciężczyni danego tygodnia ;-) Do schudnięcia 23cm z talii, czyli jak dla mnie miejsca najbardziej trudnego.
    No i jestem stanowczo niescrapowa. Właśnie zauważyłam, że ostatnio wasze wyzwania są mniej otwarte, a bardziej scrapowe :-( Więc chyba się nie nadaję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda, ale fakt, my jakoś tak kilogramami mierzymy nasze postępy, tak trochę tradycyjnie i oldschoolowo ;)
      a co do otwartości wyzwań - dobra uwaga. postaramy się coś z tym zrobić, chociaż wiadomo - większość naszej publiki jest scrapowa i my też ;)
      pozdrawiamy!

      Usuń
  3. Hahaha, dziewczyny, ja chętnie, ale w drugą stronę! Mam 8kg niedowagi, a usiłuję w zdrowy sposób... przytyć. I za cholibę się nie udaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym Ci oddała moje kilogramy hehe ach jakie to niesprawiedliwe. Pozdrawiam

      Usuń
  4. O, a ja nie wiedziałam, że Wam taki szczytny, pozascrapowy cel przyświeca :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!